Inte utan

publicerat i allmänt;
 
Inte utan fläkten går det att sova skönt men jag sover bra med den lilla rinda fläkten som gör sina varv under natten och jag är så tacksam för det ..
 
Då var det tisdag och jag har kvällsjobb, vilket är ju skönt ibland som ni vet att jag tycker.
 
Händer inte sådär mycket heller, men i morgon efter jobb skall jag fika med min väninna, som jag inte träffat på mkt länge.
 
Jobbar med min favorit kollega så det rullar på då. Igår blev det bara vila efter ha jobbat, orkade inte mer.
 
Vad händer hos dig då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Hittills är frysen avfrostade men vad dagen för övrigt bjuder på återstår att se. Vädret är allt annat än bra...

Kram och god tisdag <3

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Kan också tycka det ä himla skönt med kvällsjobb faktiskt! Att variera lite är skönt :) Hoppas ni får det jättemysigt imorgon på fikat <3 KRAM

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ganska fint väder här så jag har gått en liten runda med en väninna och sedan åt vi lunch tillsammans vid vattnet. Jättemysigt.
I övrigt skönt balkonghäng tillsammans med en bra bok.
Önskar dig en bra jobbkväll.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

Det är samma med mej åker nu på fika i stan med en vän nästan ett år sen vi sågs. Kram gumman fin kväll

5:e kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

Det är samma med mej åker nu på fika i stan med en vän nästan ett år sen vi sågs. Kram gumman fin kväll

Kommentera inlägget här :