Överraskad

publicerat i allmänt;
 
Ja igår gjorde jag en cheese cake, tänkte ta med till jobb i morgon men ack sån tur för jag fick oväntat besök av yngsta med barn men även min äldsta dotter kom med familj.
 
Så överraskad och blommorna fick jag av äldsta och de fina trä skålarna av yngsta & fina bilder av sonen på den minsta i skalan av barnbarnen..allt värmer mitt hjärta.
 
Barnen ville leka så vi gick ut efter fikat så barnen lekte, sen gick vi upp till oss, äldsta med familj åkte hem hade 1 tim biltur hem..
 
Jag satte mig på balkongen med den minsta han njuter av att vara här, han sa kan jag sova här mormor? nej tyvärr mormor skall jobba i morgon, men jag trivs här sa han.
 
Det värmer i mormor hjärtat så klart, så rent & ärligt från barn. När de åkt satte jag mig med en alkofri cider under filten på balkongen och bara njöt till 110%
 
Livet är allt bra <3 
 
Hade du det bra i går?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt att "de dina" kom på besök. Och himla mysigt att den lille vill bo kvar.
Jag hade en jättefin dag i Uppsala med de "mina". Utelunch, presenter och en hel del annat. Väldigt lyckat.
Önskar dig en bra jobbdag.
Kram från ett strålande Stockholm.

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken härlig dag det blev! Jag kan inte heller klaga.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Roligt med spontant besök=) Härligt när sitt barnbarn vill hellre stanna över än att smita. Fina presenter!!
Jag blev uppvaktad digitalt. Sedan åt vi gott hemma=) Vädret var överraskande =0
Trevlig jobbardag och 1 Juni <3
Kram

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Jag träffade inga av barnen igår, men alla hörde av sig.
Vilket väder!

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Överraskningar det gillas så härligt och härligt med barnbarn . Jättefina skålar teak är ju superfint 👍
Kram finaste du ❤

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vad mysigt med spontanbesök på morsdag 💕🎂stor kram

7:e kommentar, skriven , av Carro:

vad gulligt med blommor!

8:e kommentar, skriven , av Heléna:

Så himla mysigt! Underbart med överraskningar! Jag hade också en riktigt fin Mors dag! Kramar vännen 💖

9:e kommentar, skriven , av Emma engström:

Nämen åh vad fint och himla mysigt, överraskningar är ju för härliga ändå! Stor kram <3

Svar: Hej Emma ..kommer inte in på din blogg :(
Eva`s blogg

10:e kommentar, skriven , av Veiken:

WOW vilken härlig överraskning. Sånt gillas!
Med bara några ord kan en molnig dag stråla. Dessa underbara ungar! Klart du njöt när du hade fått sånt beröm!
Njut av det fina vädret.
Kramar

Kommentera inlägget här :