Till er alla

publicerat i allmänt;
Grattis alla mammor oavsett barn, djur eller bonusbarn adopterade mfl alla mammor skall grattas av mig alla mammor är fantastiska.
 
Nu när det oxå uppmärksammas kan man inte undgå att missa dagen, tyvärr har jag ingen mamma längre utan hon är i himlen, men alltid i mitt hjärta.
 
Söndag & snart är helgen över, naken har sin sista natt, jag går på 3 mornar i morgon vilket är skönt med lediga kvällar.
 
Hade tänkt att njuta på balkongen idag, ikväll är det vattning som gäller på alla blommor här på utsidan.
 
Ha en ljuvlig dag oavsett firar eller ej 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Min mamma finns inte längre här heller men en mamma är alltid en mamma <3

Njut av dagen!

Kram <3

Svar: Ja jag vet tror det var inte så långt mellan då de lämnade oss? kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Grattis till oss mammor och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Grattis till oss alla mammor <3 Ja, min mamma är i himlen sen många år tillbaka. Jag var bara 38 år då.
Här kommer inga besök men det kommer nåt annat på dörren.
Trevlig söndag! Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Tack för fin hälsning. Min mamma är inte heller vid liv men minnet av henne är alltid med. Har haft en toppendag med massor av trevligheter med döttrar och barnbarn i Uppsala . Så fint att ses. Och det kan vi ju göra utomhus. En heldag blev det!
Önskar dig en bra jobbvecka och en fortsatt fin söndag.
Kram

5:e kommentar, skriven , av Ullie:

vi firar inte så värst mycke skickar sms ringer o sånt där . maken har ju ingen mamma längre så bara skrivit med min
då fick u ju mysa lite i vartfall . vi hade grillat här idag så tjejerna fick som de ville DET vva myset =)

en väninna lika gammal som mej gick bort i cancer . lika gammal tre barn . tycket hon va frisk så bara det kom till baka med ilfart o de kunde inget göra
så hon hade åkt in här i veckan o redan nu va det slut så sorgligt i allt annat me . ibland är det som om man accepterar äldre människor mera men unga o me barn ja har så svårt för det

Svar: usch ja livet är ingen självklarhet kramis
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi firar inget speciellt. Alla har skickat sms-hälsning. Sonen skickade ett par lotter, tyvärr ingen vinst men det är tanken som räknas. Jag har ringt till min mamma. /E-L

Kommentera inlägget här :