Cowboyboots & tyll

publicerat i allmänt;
 
Jag har nog alltid gillat denna typ av botts haft en del genom tiderna, men plusset var då jag hittade dessa rosa för 2 år sedan, och modet går o kommer med denna typen av boots och oavsett älskar jag dessa.
 
Lördag sen morgon jag sov 12 timmar i natt helt otroligt, men så var det, inget att göra åt :) 
 
Inga planer idag ta en gå tur ut sen, men man vet aldrig saker kan ändras. Men så skönt att bara ta det lugnt här hemma nu i början efter semstern.
 
Vädret skall ju bli helt ok enligt tvs meterologer, så man får passa på att njuta av att kunna vara ute..
 
Idag tänkte jag äta gröt till frukost det var et tag sedan. Gott & nyttigt..
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Härligt när man hittar boots som man trivs med och färgen är ju kanon!
Här är det barnvaktande som gäller :D

Kram och god lördag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Viktigt med skor och boots man trivs med. Jag har två par boots från Bally i svart och mörkbrunt tunt skinn och de är mjuka som handskar. Men än dröjer dte innan de kommer fram och på. Idag har vi +18 och likadant igår.
Strålande sol här idag. Varit ute 5 km och ska i em träffa vänner och ut och äta. Jättetrevligt.
Önskar dig en fin lördag.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Pauline:

då behövde du nog sova :)

4:e kommentar, skriven , av ullie:

ja ibland måste man sova i kapp liksom
ja men va fina de va passar dej bra <3 kram

5:e kommentar, skriven , av Gerd:

Fina boots! Jag har två par. De svarta åker nog på i morgon. Jag ska iväg och klä upp mig lite, inte för ofta, inte nu förtiden.
Idag har jag jobbat en hel del med MOD-grejer, intressant.
Ha det gott å kram!

Kommentera inlägget här :