Lördag morgon ..

publicerat i allmänt;
 
En bild sen någon vecka sedan när vi var ute och körde, god morgon på er här sitter jag med mitt kaffe, kunde inte ligga mer så lika bra att gå upp. Maken sover ännu, där är inte sova något problem .
 
Men kroppen tar stryk av för mkt liggande, inga planer som ni förstår men ta det lugnt, hade febertoppar i natt så får nog kontakta vc i veckan som kommer.
 
Yngsta dottern kom förbi en sväng i gårkväll, då hon var barnledig så vi bjöd på pizza & köpt lite snask till henne, sen blev hon hämtad av sin kille.
 
Vi tittade på talang och sen la jag mig vid 22.45 vaknade upp 02.40 var vaken till ca 04.45 men men .
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så jobbigt att du inte känner dig bra. Har du gjort ett Covid-test? Vaccinet är ju inte hundraprocentigt...

Kram och krya på <3

Svar: Nej det har jag inte, men jag vet att det är tarmfickorna :( tack o ha en fin lördag kram <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Kämpigt med din smärta. Men det borde ju ha blivit bättre av att du "fastar". Men hör av dig till VC eller sjukhuset så du ev. kan få antibiotika.
Krya på dig.
Kram

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Usch så jobbigt, man måste få sova.
Jag har min värk i axeln, träning hjälper inte ännu, får ta alvedon, men sover, det gör jag, helt underbart under tyngdfilten!
Synd att inte syskonparet från Lidköping gick vidare i Talang, de såg så besvikna ut...
Önskar dig en fin lördag, kram!

4:e kommentar, skriven , av Sussi:

Vad tråkigt att du inte får sova ordentligt. Sömn är ju så viktigt för hela balansen. Funkar inte det ena så funkar inte det andra.. Hoppas du får sova bättre i natt. Kram!

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Är det inte lika bra du kontaktar akuten? Det är långt till måndag.
Tittar på din bild och blir glad att det inte är snö nu längre. Men som det blåser! Brr!,!
Krya på dig!

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

här har vi inte haft snö på ett tag men kallt som tusan!

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Stackare , krya på dig kram

8:e kommentar, skriven , av Enna:

Vilken mysig fredag ni fick :) Hoppas du får en trevlig söndag!

9:e kommentar, skriven , av Gittan:

Tråkigt att inte kunna sova, det är ju så viktigt med sömn. Men det är ju inte lätt när det inte går att sova. Hoppas du kan få nån hjälp. Kram på er.

10:e kommentar, skriven , av petra:

så tröttsamt, styrkekram vännen

Kommentera inlägget här :