Tisdag & flyga

publicerat i allmänt;
Lånad bild

Ligger i min säng och ville skriva till er, har alltid svårt att somna när vi skal resa. Imorgon tisdag bär det av till Grekland som ni vet jag nämnt innan. 

Har packat allt bara toa saker kvar så skönt vi åker på eftermiddagen planet går 17.30 men sen hem går planet 23 så man får hela dagen där.
Ser fram emot att komma iväg jag kommer lägga ut bilder på mitt instagram om ni vill se. 

Hoppas allt är bra med er alla & att ni får en fin dag.

Kram på er 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Ha det riktigt fint nu och bara njut!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas ni får en riktigt härlig vecka!

Kram och god resa!

3:e kommentar, skriven , av Gerd:

Önskar er en fin resa. Kram!

4:e kommentar, skriven , av Gerd:

Önskar er en fin resa. Kram!

5:e kommentar, skriven , av Jossu:

Hoppas att ni har det fantastiskt där nere.

6:e kommentar, skriven , av Ullie:

de turerna åkte vi med gör att man inte behöver åka mitt i natten hemifrån o sen bara komma hem o sova direkt

Kommentera inlägget här :