Då kom den

publicerat i allmänt;

Ja då kom snön till Malmö som säkert varit sist ut, vi har ju sällan snö här nere. Idag bloggar jag från mobilen då datorn är död har glömt ladda den.

Gårdagen kom yngsta hit och hon är förkyld,det visade sig på kvällen att det är covid, vi sågs även i söndags då hon blev förkyld.Hon är aldrig sjuk inte ens första gången hon hade covid heller. Starkare denna gång, 1 dag med feber, sen hosta o rinn snuva. Så vi får se om jag får det oxå då.

Snön föll igår och rejält med, är lite skraj att gå ut, att ramla har fått ont i ländryggen, vaknade så igår, får det så några ggr per år tyvärr, djävulska smärtor.

Har broddar om kag tar mig ut, har osteporos så måste vara rädd om mig hehe. Imorn är det mammografi, men innan ett läkar  besök ang sjukskrivningen tänkte kanske börja på måndag på 50%.

Annars inga planer idag, vilket är rätt skönt, kollar en serie och kanske se klart den. 

Hur ser din dag ut? 

Kram ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

Ja ta det lugnt när du går ut ,bra med dobbar jag kör på mina ice bugs även om vi har så mkt snö:)kan ju ligga en isfläck under:) Nej hoppas du inte blev smittat nu då,sägs den är värre nu och jag har inte ens vaccinerat mig mot varken influensa eller covid i år hmmm...Hoppas du blir bättre i ryggen,kram

2:a kommentar, skriven , av petra:

Ja ta det lugnt när du går ut ,bra med dobbar jag kör på mina ice bugs även om vi har så mkt snö:)kan ju ligga en isfläck under:) Nej hoppas du inte blev smittat nu då,sägs den är värre nu och jag har inte ens vaccinerat mig mot varken influensa eller covid i år hmmm...Hoppas du blir bättre i ryggen,kram

3:e kommentar, skriven , av Eval8 :

Då får vi hoppas du inte blivit smittad. Här har det varit lite snö några dagar, i eftermiddag har det kommit mer. Halt ute, så man drar sig för att gå ut.
Är det verkligen bra att du börjar jobba redan?
God kväll!

Svar: Ja man vill ju inte halka, vaknade igår med rygg smärta som är värre idag så får se go kväll 3>
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Snö här också och en vacker dag med sol och blå himmel. Har varit ute med Promenadklubben och på Julmarknad (passerade bara, är inget för mig) sedan konstutställning och efter det promenad och en supergod lunch.
Hoppas du inte blivit smittad. Är ju lätt hänt.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Snö här också och en vacker dag med sol och blå himmel. Har varit ute med Promenadklubben och på Julmarknad (passerade bara, är inget för mig) sedan konstutställning och efter det promenad och en supergod lunch.
Hoppas du inte blivit smittad. Är ju lätt hänt.
Kram!

Svar: Men så mysigt du haft det, intressant med konstutställning:) gillas & god mat med vänner är aldrig fel kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av znogge:

Då hoppas jag att du inte blir smittad men det är bara att vänta och se. Ja snön kom sent till oss men nu är det vinter. Frågan är bara om det blir så långvarigt. Brukar mest bli tö och slask här tyvärr.

Kram och god kväll <3

7:e kommentar, skriven , av znogge:

Då hoppas jag att du inte blir smittad men det är bara att vänta och se. Ja snön kom sent till oss men nu är det vinter. Frågan är bara om det blir så långvarigt. Brukar mest bli tö och slask här tyvärr.

Kram och god kväll <3

8:e kommentar, skriven , av Jossu:

Jag är också rädd för att ramla så jag undviker att gå ut. Jag går till jobbet och sen handlar jag, mycket mer utevistelse än så blir det inte.

Svar: usch ja bra att du e rädd om dig ❤️
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :