Maxi lång......

publicerat i allmänt;

Ingen har väl missat trenchcoat trenden? Nä tänkte väl det jag har en marinblå maxi lång & hittade denna beiga som jag gillar 100% lin & maxi lång ...

Används i vardagen & älskar den, bra att ha en ljus & en mörk ...

Idag lill lördag det myser vi med pizza då maken jobbar på fredag, så det kvittar ju, vi skall själv göra pizza hemma.

Skall kolla klart veckans svsnitt av golden boy, turkisk serie så det blir mysigt. Idag kom solen fram men det luras för det är kallt ute idag.

Hur ser din kväll ut?

Kram ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eval8 :

Ska bara pusta ut efter en turbulent dag!
Njut av pizzan och lediga kvällen.

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så snygg trenchcoat men jag känner inte att det är ett plagg som jag skulle ha användning för.
Hoppas det blev en njutbar kväll med god pizza!

Kram

Svar: tack det blev det verkligen, fin kväll kram ❤️
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Snygg trench! Har en så härlig Burberry som jag haft i många år och köpte i London. Alltid bra. Har avtagbart foder till så den passar lika bra långt in på hösten som våren. Användbar är den absolut Förstår att du trivs med din.
Kram

Svar: Ja du har en fin en 🥰 ett bra basplagg fin kväll kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :