Rosa för fossarna

publicerat i allmänt;
Go kväll på er...sitter och kollar tv4 nyheter men det som hände igår är så tragiskt..Man orkar knappt titta på nyheterna längre.

Dagen har varit en inne dag igår var jag hos yngsta så idag var det skönt att fixat lite hemma, slipat fötterna smörjt alla nagelband.

Dessa skorna fick jag beställa som dels i present fick annat med, sådan fin rosa & jag kan bar gå i birkisar sommartid.

Har bruna & svarta så ville ha en färg med så rosa var ett självklart val. Imorn går jag på för helg jobb dock 50% men jag klarar inte mer ännu, och jobbigt  med korsett men ett måste under arbetstiden.

Hoppas du haft en fin  dag så önskar jag dig en fin natt sömn.

Kram ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Att se på nyheterna numera är minst sagt deprimerande för det är ytterst sällan det händer något positivt. I stället är det den ena hemskheten efter den andra.

Så fina skor! Kommer att bli alldeles perfekta i sommar. Jag har svarta och skulle absolut kunna tänka mig dessa.

Kram och sen god kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Att se på nyheterna numera är minst sagt deprimerande för det är ytterst sällan det händer något positivt. I stället är det den ena hemskheten efter den andra.

Så fina skor! Kommer att bli alldeles perfekta i sommar. Jag har svarta och skulle absolut kunna tänka mig dessa.

Kram och sen god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Eval8 :

Nyheter har jag slutat titta på. Förr rapporterade de iallafall lite positivt också, men det har de slutat med.
Fina skor! Nöj du dig med 50%, om det verkligen fungerar. Pressa inte dig till mer, du har ett liv också!
Trevlig fredag!

Svar: Ja så sant , sov gott när det är dax
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Håller med nyheterna tär på en det finns liksom inget glädjande där.så hemskt med pappan som blev skjuten man blir så ledsen och medtagen ,coola tofflor säkert super härliga 🌸kram

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Håller med nyheterna tär på en det finns liksom inget glädjande där.så hemskt med pappan som blev skjuten man blir så ledsen och medtagen ,coola tofflor säkert super härliga 🌸kram

Kommentera inlägget här :