Att kämpa

publicerat i allmänt;

En god frukost började jag med denna söndag,efter det en promenad på ca 20min min rygg orkade inte mer,men skönt att komma ut...

Har provat att jobba 3 dag men gick inte så bra,så är hemma 100% nu, det är inte mkt som drar ner mig men detta börjar ta på en.

Dom tror det är en muskelsträckning men skall avvakta denna vecka ut, sen blir det nog röntgen. Vrida mig & komma ur sängen är rena mardrömmen. Försöker göra lätta rörelser, äter muskelavslappnande mediciner och blir så trött av dom. 

Chefen är väl mindre glad, men det är ju ingen man kan hjälpa,har försökt, men det blev värre & det vill jag ju inte. 

Har varit hos yngsta igår hon hämtade och lämnade mig då jag ej bör köra med dessa tabletter. 

Har du haft en fin helg?

Kram ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så tråkigt med din rygg och att du inte kan jobba. Så kan du inte ha det. Hoppas du får tid för röntgen om det inte blir bättre. Visst ställer det till det för arbetsgivaren men hälsan ska alltid prioriteras. Hoppas att det snart blir bättre.

Kram och krya på <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så tråkigt med din rygg och att du inte kan jobba. Så kan du inte ha det. Hoppas du får tid för röntgen om det inte blir bättre. Visst ställer det till det för arbetsgivaren men hälsan ska alltid prioriteras. Hoppas att det snart blir bättre.

Kram och krya på <3

3:e kommentar, skriven , av Eval8 :

Klart chefen är mindre glad, men det kan ju inte hjälpas. Det viktigaste är att du blir bättre. I morgon ska jag göra ultraljud på levern. Lite orolig är jag denna gången.
Hoppas du har lite mindre ont i morgon!

Svar: Tror tyvärr inte det blir nog röntgen håller tummen för dig imorn det kommer bli bra ska du se ❤️
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Bi:

Hoppas du blir frisk och blir av med din smärta vet hur det är ha ont !
Varm kryakram ❤

Svar: tack snälla ❤️kram ha det gott
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vad har hänt med din rygg ? Låter inget roligt och hoppas du blir av med värken fort nu ❤️kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vad har hänt med din rygg ? Låter inget roligt och hoppas du blir av med värken fort nu ❤️kram

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Hej!
Har läst dina inlägg men ofta svårt att få genom kommentarer. Hoppas att d kan få en magnetröntgen så ortopeden kan se var ditt ryggonda sitter så att du kan få adekvat hjälp och rejäl smärtlindring.
Kram

Svar: Nu har det börjat gå på rätt håll tack o lov önskar dig en trevlig kväll kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av Jossu :

Chefen borde vara nöjd över att du försökt. Du kan ju inte rå för din smärta. Hoppas att det snart blir bättre.

Svar: Tack snälla ❤️
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :