En perfekt ledig dag

publicerat i allmänt;

Jag sov till 09.00 ca gick upp fixade kaffe. Äntligen ledig var min första tanke, jobbat sen förra måndagen endast ledig i fredags & idag då. Efter mitt kaffe tog jag min power walk på 45minuter ..Hem bytte om till baddräkt.

Gick ner i morgonrocken tog ett dopp i havet, det var så skönt. Sen frukost som var havregrynsgröt. 

Gick för att posta några paket, satte mig efter tog en is latte i solen på Waynes coffe här en bit bort. 

Sen hemma gjorde jag kyckling gratäng, kollade Emily in Paris, tog en dusch o slappade bara. 

I söndags var det dop, mer om det i ett annat inlägg. 

Hoppas allt är bra med er, sorry för en pause blir så sommar tid

Kram ❤️

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken härlig ledig dag du kunde njuta av!

Kram och god kväll!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken härlig ledig dag du kunde njuta av!

Kram och god kväll!

Kommentera inlägget här :